/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۲ دوشنبه ۲۰ شهريور
چاپ خبر
پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی ارتحال حجت الاسلام والسلمین حاج شیخ عباس نصیری پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی ارتحال حجت الاسلام والسلمین حاج شیخ عباس نصیری
رحلت عالم مبارز و امام جمعه و جماعت (حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس نصیری) را به بیت شریف ایشان از صمیم دل، تسلیت عرض می کنم.
از عمر 67 ساله ایشان، حدود 55سال در حوزه و معارف قرآن و عترت سپری گشت، یعنی ترویج دو ثقل گران‌بهای پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله).
در حوزه فردی؛ مقید به صلاه الیل بود که هر شب آن می تواند 9 صف ملائکه را از شرق تا غرب نزد ایشان حاضر کند و در پایان به همان تعداد مقام مصلی را بالا ببرد.
در حوزه اجتماعی؛ مردمی، خوش اخلاق و بی ادعا بود و پیگیر مشکلات مردم، که در حدیث داریم این ویژگی‌ها انسان را در قیامت به محمد و آل محمد(ص) از همه نزدیکتر می کند.
مبارزه با طاغوت ستمشاهی و سپس حضور دوساله در جبهه حق علیه باطل و افتخار برادری شهید و سنگر امامت جمعه بخشی از فعالیت های سیاسی الهی ایشان است.
اعتقاد راسخ به نظام امامت و استمرار آن ولایت فقیه، ویژگی ممتاز ایشان بود.
معلمی حوزه و دانشگاه از او طبق احادیث" یک امت" ساخته است" رَجُلٌ عُلِّمَ عِلما فنَشَرَ عِلمَهُ ، يُبعَثُ يَومَ القِيامَةِ اُمَّةً وَحدَهُ"
صبر بر مصیبت فرزند حافظ قرآن هم او را مشمول آیه" أُولئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ " قرار داد.
به همه مردم عزیز منطقه کاشان به‌ویژه سفیدشهر و بالأخص همسر مکرمه، فرزندان گرانقدر و وابستگان مکرم این تازه سفر کرده، تسلیت عرض می کنم.
اَللّهُمَّ ألحِقْهُ بمحمدٍ و آله الطاهرین
سیّد سعید حسینی
نماینده مقام معظم رهبری در منطقه
برچسب ها
مطالب مرتبط
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.