/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۲ دوشنبه ۹ بهمن
چاپ خبر
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در پی ارتحال حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی در پی ارتحال حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان پیام تسلیتی صادر نمودند.

در پی ارتحال حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان پیام تسلیتی صادر نمودند.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

علماء اعلام، اساتید حوزه و دانشگاه ، دانشجویان و طلاب ارجمند، مسولان گرانقدر، جوانان عزیز و عموم مردم قدر شناس منطقه کاشان دامت تاییداتهم:
خبر ارتحال امام جمعه عالم و نماینده خدوم امام المسلمین دام ظله در منطقه کاشان حضرت آیت الله  نمازی  رضوان الله علیه  همه ما را داغدار کرد.
عالمی که با زیور ایمان و علم از خداوند متعال ترفیع گرفت:
مجادله/۱۱:  یرفع الله الذین آمنوا منکم  والذین اوتوا العلم درجات
مجاهدی که با خدمت در مسئولیتهای سنگین و متعدد کشوری و منطقه ای( اصفهان. یزد.کهکیلویه وبویر احمد . چهار محال و بختیاری ) برای خود پاداش حسن و کریم و عظیم فراهم ساخت:
کهف/۲: ویبشر المومنین الذین یعملون الصالحات ان لهم اجرا حسنا
یس/۱۱: من اتبع الذکر  و خشی الرحمن بالغیب فبشره بمغفره و اجر کریم
آل عمران/۱۷۲: للذین احسنوا منهم و واتقوا اجر عظیم
و با دفاع از ولایت الهیه  مبغوض کفار و منافقان  شد که:
آل عمران /۱۱۹ قل موتوا بغیظکم
اینجانب ضمن تسلیت به محضر نورانی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  و رهبر معظم دام ظله العالی و حوزه های علمیه و ملت عظیم الشان به ویژه استانهای خدمت و به خصوص؛ استان شهید پرور اصفهان و مردم شکور منطقه کاشان و خانواده مکرم و فرزندان داغدارشان ؛ برای روح آن عالم عامل  همجواری با امیر مومنان علیه السلام مسئلت می‌کنم .
هرچند از اجر تشییع جنازه در کاشان محروم شدیم اما به توفیق الهی و با همت  والای شما مردم ، بر شکوه تشییع قم افزوده خواهد شد ودر اولین فرصت ممکن با حضور خانواده آن مرحوم در مصلای کاشان از مقام شامخ آن ذخر الاعلام تجلیل خواهد شد.

سید سعید حسینی
۹ بهمن ۱۴۰۲



برچسب ها
مطالب مرتبط
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.